Forever Young
Sacrifice ♥
Sunday 9 September 2012 ? 0 Atashinchi ?
Kadang tu kita perlu berkorban melupakan memendam perasaan sakit hati kita.Ya itu apa yang aku buat sekarang.Aku dah tahu kesemuanya.Semalam.Memang menangis tak berlagu jawabnya.Aku dah tahu pasal hang berscandle dengan perempuan yang aku kenal.Baru tadi pulak,aku dah tahu yang hang dengan D kawan tapi macam couple.Ya semalam aku nekad aku takmau buka im hang.Tapi hati aku ni,tergedikgedik sangat dan padanlah haha.Kawan tapi macam couple macam mana ya agaknya? Haha dah dapat aku bayangkan.Hati aku sakit.Sakit sangat.Tulis ni pun rasa nak menangis.Argh abaikan.Tapi tak apa,aku kena berkorban.Mungkin hang jadi macam ni sebab aku?Sebab sebelum ni aku buat endah tak endah dekat hang.Ya aku kena berfikiran positif.Dan, aku dah bersedia apa yang akan jadi selepas ini.Aku bersedia :')
YA ALLAH KAU TABAHKAN HATI HAMBAMU INI.


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction