Forever Young
Me form five ?! ;O
Friday 20 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum ebelibadi :-) Hai let's i introduce myself lagi omeyy lagi gemukss ni n_n Me Rasyidah and this year i will stand for SPM exam ;O K shadapp tahu ah dah lama tak update blog en haha . Me jelly so much dekat sapa-2 yang gila rajin update blog tuu T_T . Btw , tahun ni sumpah aku busy gilerrrr *rempits* . Busy dengan sekolah busy dengan homework busy dengan tusyen and busy dengan my lebeeee capital M  Hai M itewww sayang awak k *tetiba* . Tahun ni SPM . SPM ? Hekleh SPM je punnnnn . Punnn kau cakap ? Err SPM penentu masa depan wehh . SPM ah nak tentukan kad mana aku nak sambung belajar nanti . Woi aku takmau ah lepas-2 SPM jadi bini org , pastu jd housewife fulltime ? No no no u_u Itu bukan saya k . Bukan nak berlagak , tp pandai pikir ahh . Belajar penat-2 pastu nak jadi suri rumah sepenuh masa ? Ohh mintak simpang Ya Allah T_T Tahun ni mmg takmau ah main-2 . Mesej call ada masa dia . Mmmg jarang gila . Mmg aku busy gila sekarang ni . That's why ahh jarang online ihih n_n Ok nanti kalau ada masa rajiu update iteww update k blog iteww . Muahhh pipi kiri kanan :* Assalamualaikum take care yeahh :-)


p/s: IMMA A BUSY GIRL STARTING 2012 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction