Forever Young
Hai 2012 ;')
Thursday 29 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum :) Maaf yaaa udah lama blognyaa engak diupdate hiuwhiuw . How's are you today ? Fine or not ? Me ? Awhh happy ;'D Saya dah baik dengan dia . I'm sorry sayang . Sebab ego saya , saya buang awak . Thanks sbb pertahankan cinta awak untuk saya . Ewahh jiwang ekeke ;p Eh awak ? Harini hari last untuk tahun 2011 kan ? Sedihnyaaaaaaaa ;( Tahun ni memory yang paling saya sedih , tokwan yg belah mama meninggal . Memory yg paling best pulak dapat kenal dia ;') Hihi . Btw , azam tahun baru saya ni adalah ... saya nak banggakan mama abah saya dengan result SPM yang cemerlang . Insyaallah . Doakan saya tau awak ? Tahun ni dah takmau main-2 . More study than online . Yes i'll try it . Tuition pulak ?Hurm dah taktau laaa nak tusyen mana ! Erghhhhh Ya Allah tolonglah . Kalau boleh nak laaa yg elok-2 sikit . Sbb satgi pi tusyen siang malam  takdak kesan buad apa en ? Hurm haa sudah taktau nak update apa dah -.- Hiuwhiuw my otak sudah beku . Well lama taksekolah ekeke ;p Kbaii 
I'm happy with you sayang 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction