Forever Young
No more online for 3 weeks :'(
Friday 25 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
Hai uhuk assalamualaikum :'( *sambil lap hingus* K iyakss pengotor . Hurm seriously nak menangis . And i think you know why haha bajet ramai sgt org baca belog aku ni -.- Yeahh the reasons is tomorrow i will leave my mama , my abah , my sayang M , my friends , my blog and my second boyfriend FACEBOOK haha no more online for 3 weeks yeahh . And i know my sayang M whoooaa so happy kan ? Huh -.- dan sebabnya ialah *jeng jeng jeng* aku kena pi kem . Yaaa kem okay bai . Aku kena pi jugak sebab hurm abah cakap tahun depan dah tapayah kem kem ni . And aku pun ohh really abah ?Yaa kakak . Uhukk thanks abah :* . And untuk pengetahuan hampa , tahun-2 sebelum ni pun aku pi kem . Cuma tahun lepas ja aku tak pi and aku keja :) And kem-2 sebelum ni takdak laa sampai 3 minggu . Gilaaa wehh -.- And aku tau aku pi sana mesti aku menangis . Org first aku akan rindu my mama :'( Hurm malam-2 mesti nak mama .Ohh Allah tolong tabahkan hati saya sepanjang dkt kem sana AMIN .Dan percaya dak semalam aku masuk bilik mama , aku selongkar album dan aku ambil gambar mama abah . Haha aku tau nanti aku rindu hurm :'( Takpelah 3 minggu je kan ? Kalau hati aku kata kejap kejap jelah haha . And for my sayang M  awak dekat sini jangan curang tau . Saya dekat sana selalu ingat awak . Janji okay awak tak curang ? Dan saya percaya awak . Saya tau awak tak curang :') Kalau saya tak mesej awak or misscall awak tak bermakna saya lupa awak okay sayang ? Saya sayang awak 

This quote is for you sayang M ;   You are teddy to my bear
                                                   You are stereo to my hearts
                                                   You are straw to my berry
                                                    You are love to my hearts
                                                       You are person to my life
                                                          You are love to ME
                                                             I LOVE YOU


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction